Általános Szerződési Feltételek

  1. Tájékoztató adatok

A Vesta International Kft. a www.stevia.shop.hu online áruházában (a továbbiakban: Webshop) leadott megrendeléssel Ön a honlapot üzemeltető Vesta International Kft. vásárlója lesz.

Amennyiben igénybe kívánja venni a kínált szolgáltatások bármelyikét, úgy el kell fogadnia és be kell tartania az Általános Szerződési Feltételeket (a továbbiakban: ÁSZF).

Kérjük, figyelmesen olvassa el és tanulmányozza az Általános Szerződési Feltételeket, ami szabályozza a Vesta International Kft. online áruházának használatát.

Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a Webshop felületén keresztül történik.

A Webshop használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Webshop felületén elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

A szerződés nyelve magyar.

A Webshopon keresztül leadott megrendelés nem írásban, hanem ráutaló magatartással tett jognyilatkozatnak minősül, így Ön és a Vesta International Kft. közötti elektronikus úton kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat a Vesta International Kft. nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető.

A Vesta International Kft. semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

    1. Vesta International Kft. adatai

Eladó: Vesta International Kft.,

Képviselő neve: Vass Viktor

Székhely: 2142 Nagytarcsa, Szilas utca 7.

Telefonszám: (+36) 20-213-3978

Faxszám: (+36) 1-999-1818

E-mail cím: info@termeszetes.com

Bejegyző Bíróság: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság

Cégjegyzékszám: Cg.01-09-886930

Adószáma: 14057995-2-42

Számlavezető pénzintézet: MKB BANK

Pénzforgalmi jelzőszámok:

Forint számla:

10100840-59894000-01000006

IBAN HU40-10100840-59894000-01000006

EUR deviza számla:

10100840-59894000-01003308

IBAN HU29-10100840-59894000-01003308

SWIFT kód: BUDAHUHB

    1. Keresés

A Vesta International Kft. online áruházában az oldal tetején középen található a keresés mező. A mezőbe kell beírni a keresendő termék vagy szolgáltatás nevének bármelyik szavát vagy szórészletét. A keresés ikon megnyomása után a keresés eredményeképpen megjelennek mindazon termékek, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó szerepel.

  1. Megrendelés leadása a Webshopban

    1. Böngészés

A Webshopban bárki nézelődhet, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztráció nélkül tájékozódhat. Termékeinket a Webshop menüpont alatt kategóriák szerint soroltuk be. A különböző kategóriákat a legördülő menüsoron választhatja ki, ahol alkategóriák szerint jelennek meg a termék csoportok. Az adott termékcsoportra kattintva meg tudja tekinteni az adott területhez tartozó termék választékot. A termékekhez részletesebb leírás is tartozik.

    1. Regisztráció

A Webshop tartalmának megtekintése és a Webshopban történő vásárlás nincs regisztrációhoz kötve, lehetőség van regisztráció nélkül vásárolni.

A regisztrációhoz a következő adatokat szüksége megadni a Vesta International Kft. részére:

  • E-mail cím

  • Jelszó.

Lehetősége van Facebook vagy Google + fiókkal is regisztrálni.

Ha minden adatot rendben talált, akkor a „Regisztráció” gombra kattintva véglegesíti a regisztrációját.

A szállítási és számlázási adatokat a megrendelési folyamat során szükséges megadni.

Amennyiben regisztráció nélkül vásárol, úgy a megrendelési folyamat során szükséges a számlázási és szállítási adatokat megadnia.

A regisztráció sikeréről a Vesta International Kft. e-mailben tájékoztatja, melyben egy összegző felület segítségével áttekintheti a regisztráció során megadott adatokat.

Jogosult a regisztrációjának törlését kérni a info@stevia.shop.hu e-mail címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően a Vesta International Kft. haladéktalanul gondoskodik a regisztráció törléséről.

Adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód és egy újabb megrendelésre csak az adatok újbóli megadása esetén van lehetőség.

A vásárlói hozzáférési adatok (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag Ön a felelős. Amennyiben tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Vesta International Kft.-t.

A regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint köteles frissíteni annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek. A Vesta International Kft. az Ön által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősséget nem vállal.

A Vesta International Kft. fenntartja magának a jogot, hogy az ÁSZF megsértése esetén bármikor visszavonja a regisztrációt, valamint a regisztráció nélküli vásárlást visszautasítsa. Kérjük, regisztráláskor minden adatot pontosan adjon meg, hiszen csak így tudunk helyesen postázni, házhoz szállítani, visszaigazolni, valamint telefonon egyeztetni.

  1. Vásárlás

    1. Termék információk, termék kiválasztása

A Webshopban megtalálható termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó tájékoztatásokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni, illetve a termék részletes tulajdonságait a termékhez mellékelésre kerülő használati utasítás is tartalmazza.

Ha a vásárlás előtt a termékekkel kapcsolatban kérdése merülne fel, a Vesta International Kft. 1.1 pontban megjelölt elérhetőségeken keresztül készséggel áll rendelkezésére.

    1. Kosár használata, megrendelés elküldése

A kiválasztott termékeket az egyes termékekre kattintást követően megjelenő, a termék részletes adatait ismertető oldalon található kosár ikonra, vagy a termék információs oldalán lévő „Kosárba” felirat használatával teheti virtuális kosarába.

Miután kiválasztotta a terméket, amit meg szeretne vásárolni, a kiválasztott termék mellett írja be a mennyiséget, majd a kosárba gombra kattintva helyezze a rendelését a virtuális kosarába. A kosárba helyezés után tudja folytatni a vásárlást, vagy a jobb felső sarokban látható kosár ikonra kattintva be tudja befejezni azt.

A kosár megtekintése után lehetősége van a kért mennyiségek módosítására, amit a kosár frissítése gombra kattintva tud érvényesíteni. A kosár felületen tudja kiválasztani, hogy házhozszállítással vagy személyes átvétellel kéri a megrendelést.

Itt lehetősége van tovább böngészni vagy a tovább a pénztárhoz gombra kattintva megvásárolni a kért termékeket. A rendelési felületen kérjük adja meg számlázási adatait, szállítási adatait és bármilyen további hasznos információt, amit a futár részére szeretne kommunikálni (cím pontosítása, otthon tartózkodásának időszaka stb.). A kosár tartalmát utánvéttel, utalással és bankkártyás fizetéssel is ki tudja egyenlíteni.

A kosár tartalmának módosítására a Kosár felületen van lehetőség, a Webshop jobb felső sarkában található „Kosár” feliratra kattintást követően, ahol módosítható a termékek mennyisége a „+” és „-„ gombok használatával, a kosárban lévő termékek is törölhetőek az „X” gombra kattintva. Ha módosítja a kosár tartalmát, úgy mindenképp frissítse a kosarat a „Kosár frissítése” feliratra kattintva. tartalma törölhető.

Ha a kosárba helyezett termékekkel mindent rendben talált, akkor a „Tovább a pénztárhoz” feliratra kattintva folytathatja a megrendelési folyamatot.

Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. A visszaélések elkerülése végett minden e-mailben leadott rendelést a megadott telefonszámon visszaellenőrizhetünk, ezért, ha nincs a rendelésben telefonszám megadva, vagy azon nem tudjuk Önt elérni, a megrendelést semmisnek tekintjük.

A megjelenő felületen be tud jelentkezni, de ha regisztráció nélkül vásárol, úgy a szükséges személyes adatokat, – melyek a megrendelés teljesítéséhez szükségesek -, szükséges megadnia, illetve választania kell a rendelkezésre álló fizetési módok közül.

Ha minden adatot rendeben talált, helyesen adta meg a teljesítéshez szükséges adatokat, úgy a megrendelés elküldéséhez ugyanezen a felületen található jelölőnégyzet kipipálásával el kell fogadnia jelen ÁSZF-et és az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat.

A ”Megrendelés elküldése” gombra kattintással küldi el véglegesen a megrendelését a Vesta International Kft. részére. A Vesta International Kft. a megrendelés sikerességéről emailben értesíti. A rendelés feladása tehát a „Megrendelés elküldése” gombra kattintással történik, ami az Ön részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.

A termékek kizárólag házhozszállítással rendelhetőek meg. Rendelését személyesen is átveheti a Vesta International Kft. székhelyén, melynek címe 2142 Nagytarcsa, Szilas utca 7. (Kereskedelmi Park I., a Ketten Gép cég kék-sárga zászlójánál kell az utcába befordulni, és ugyanazon az épületsoron, két kapuval arrébb vagyunk.)

    1. Adatbeviteli hibák javítása

Tekintve, hogy a megrendelés leadása, a teljesítéshez szükséges adatok megadása, fizetési lehetőségek választására egy felületen van lehetőség, így az itt található adatokat bármikor tudja módosítani bármilyen vissza gomb használata nélkül.

Ha a kosárba helyezett termék nem megfelelő, úgy a kosár ikonra kattintva a rendszer visszanavigálja a kosár felületére és ott tudja módosítani kosarának tartalmát. Törölni tudja a terméket a kosárból a piros „X” gombra kattintva, változtatni tud a mennyiségén a „Mennyiség oszlopba a darabszám pontos beírásával. Ha kijavította a hibát, akkor a kosár frissül és a „Tovább a pénztárhoz” gombra kell kattintania a vásárlás folytatásához.

    1. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

Az Ön által elküldött megrendelés rendszerbe történő beérkezését a Vesta International Kft. késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja 48 órán belül, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a megrendelési folyamat során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget.

A Vesta International Kft. és Ön között a szerződés akkor jön létre, ha a Vesta International Kft. a rendelés leadására e-mailben küldött automatikus visszaigazolást követően egy újabb e-mail-ben (2. elfogadó email) fogadja el az ajánlatot és tájékoztatja a megrendelés teljesíthetőségéről.

Ön mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg a Vesta International Kft.-től az elküldött rendelésére vonatkozó, vagyis az Ön ajánlatának (megrendelésének) elfogadására (teljesítésre) irányuló 2visszaigazoló e-mailt. (2. elfogadó email)

A felek között online módon megkötött termék adásvételére vonatkozó szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül. Az adásvételi szerződés alapján a Vesta International Kft. dolog tulajdonjogának átruházására, Ön a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.

Ha rendelését már elküldte a Vesta International Kft. részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, haladéktalanul, de legkésőbb 1 napon belül jeleznie kell a Vesta International Kft. felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.  

    1. Termékek ára

A Webshopban megjelenített termékek vételára az általános forgalmi adót és egyéb közterheket is tartalmazó módon (bruttóban) van feltüntetve. 

A termékek mellett feltüntetett vételár nem tartalmazza a kiszállítás költségét. A házhoz szállítás költségét, valamint fizetési lehetőségeket a “SZÁLLÍTÁS” menüpontban tekintheti meg fel és az ÁSZF-ben nem szabályozott esetekben kizárólag az egyéni megállapodás és visszaigazolás tekinthető elfogadottnak. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz, beleértve a házhozszállítás díját is, amennyiben házhoz szállítással rendelte meg a terméket.

A Webshopban megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Vesta International Kft. fenntartja azzal, hogy a módosítás a Webáruházon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.

    1. Raktárkészlet

A raktáron lévő termék mellett egy raktáron – rendelhető felirat látható. Amennyiben egy termék nincsen raktáron, a termék általában nem látható az áruház felületén. A Webshop terméklistájának, elérhetőségének frissítése folyamatos, de előfordulhat, hogy valamely termék elfogyott és Ön a készletfrissítést megelőzően rendelt. Az esetleges hiánycikket igyekszünk minél előbb beszerezni. Miután újra kapható, az áruházban láthatóvá válik.

Amennyiben a megrendelésében szereplő bármely tétel készlethiányos, munkatársunk e-mail-ben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékről van szó és előreláthatóan mennyi idő múlva lesz újra elérhető. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a megrendelésből és a rendelést így indítsuk el, vagy pedig a figyelmébe tudunk ajánlani egy másik, hasonló (helyettesítő) terméket, továbbá arra is lehetősége van, hogy bármilyen negatív következmény nélkül elálljon a megrendeléstől.

    1. Fizetési módok

A rendelés és a szállítási díj ellenértékének fizetése utánvétellel: Utánvét választása esetén a fizetés a küldemény átvételekor készpénzben történik a kézbesítőnek, az Express One futárszolgálatnak vagy személyes átvétel esetén a Vesta International Kft.-nek. Az utánvétel miatt többletköltséget nem számolunk fel.

    1. Szállítás

A megrendelt termékeket az ország egész területére kiszállítjuk az Express One futárszolgálat segítségével.

A szállítás hétfőtől-péntekig történik, a futárszolgálat munkaideje szerinti időszakban, 8:00-17:00 között. Amennyiben a csomagot egy meghatározott időszakban szeretné megkapni a nap folyamán, kérjük, hogy tüntesse ezt fel a megrendelés elküldése előtt a további információk rovatban.

A kiszállítás idejét nem tudjuk garantálni, ám a futár felé mindenképpen jelezni fogjuk a kérését.

A hétköznapokon 10:00 óráig beérkezett rendeléseket általában még aznap összekészítjük és átadjuk a futárszolgálatnak. A futárszolgálat ezeket a csomagokat 24-48 órán belül kézbesíti. Kivételt képez a pénteki nap, illetve a hivatalos munkaszüneti napok, melyek esetében a következő hivatalos munkanapon valósul meg a kézbesítés.

Amennyiben Ön a kiszállítás idejében nem tartózkodna a megadott címen, a futár megpróbálja Önt telefonon elérni. Sikertelen kiszállítás esetén még egy alkalommal (általában a következő munkanapon) megpróbálja átadni Önnek a csomagot a futár. Amennyiben a második alkalommal sem tudja elérni Önt a megadott címen/telefonszámon, a futárszolgálat a csomagját visszaküldi a részünkre.

Minden esetben az Ön mint vásárló érdekeit tartjuk szem előtt, a rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük.

Néhány esetben azonban megtörténhet, hogy a mi hibánkon kívül a rendelését nem tudjuk kellő sebességgel feldolgozni (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot vagy az írásos, e-mailben történt megkeresésünkre nem érkezik válasz, illetve ha a futárszolgálat a csomagot önhibájából nem kézbesíti a vállalt napon).

      1. Szállítási költség

Minden megrendelésre egységesen bruttó 1000 Ft szállítási díjat számolunk fel, amennyiben a csomagot futár kiszállítással rendeli meg. 

Személyesen, székhelyünkön történő csomag átvétel esetén nem számolunk fel szállítási díjat.

Csomagszállítást igény szerint külföldre is vállalunk a DPD futárszolgálat segítségével. A külföldi megrendelések összegét és idejét személyesen emailben egyeztetjük Önnel.

      1. Szállítási határidők

A termék palettánkon szereplő tételek általában folyamatosan elérhetőek. Normál esetben a rendelt terméket maximum 2 munkanap alatt tudjuk teljesíteni. A készlethiányos termékek esetében a teljesítés ideje több időt is igénybe vehet.

A Vesta International Kft. – Felek eltérő megállapodásának hiányában – a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.

A Vesta International Kft. késedelme esetén a fogyasztónak minősülő vásárló jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Vesta International Kft. a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.

A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha

  1. a Vesta International Kft. a szerződés teljesítését megtagadta; vagy

  2. a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni.

  1. Elállási jog

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Tehát az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti Fogyasztónak minősülő vásárlókat illeti meg, a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár e, az elállási jog nem illeti meg.

Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

  1. terméknek,

  2. több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,

  3. több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

  4. ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1.1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Vesta International Kft. részére. Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja az Elállási nyilatkozat – mintát, amely elérhető az ÁSZF végén letölthető formátumban. Fontos, hogy ha nem használja az elállási nyilatkozat – mintát a Fogyasztó, úgy az elállásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozatot tegyen. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Vesta International Kft. részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a 4. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Vesta International Kft. e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Vesta International Kft.-nek.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe Vesta International Kft. a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Vesta International Kft. 1.1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék Vesta International Kft. címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli, kivéve, ha a Vesta International Kft. vállalta e költségek viselését. A Vesta International Kft. azonban nem vállalja a visszaszállítás megszervezését, lebonyolítását, továbbá nem vállalja át a Fogyasztótól a termék visszajuttatás költségét sem. A Vesta International Kft.-nek az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Vesta International Kft. visszatéríti a Fogyasztó által kifizetett teljes összeget, ideértve a termék árán felül a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Vesta International Kft. által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.

A Vesta International Kft. jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Vesta International Kft. a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Vesta International Kft., kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A Vesta International Kft. tehát követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés, illetve ésszerű költségeinek – ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát – megtérítését.

Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog. Ilyen esetek pl. az alábbiak:

  • olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ,

  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak,

  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében,

  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

A fogyasztói jogérvényesítés helye a Vesta International Kft.székhelye: 2142 Nagytarcsa, Szilas utca 7.

  1. Szavatosság

Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatott dolog a teljesítés időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy a szerződésben meghatározott tulajdonságoknak.

A Vesta International Kft. mint kötelezett a hibás teljesítésért felelősséggel tartozik (kellékszavatosság).

    1. Kellékszavatosság

      1. Önt megillető jogok

Ha a Vesta International Kft. hibásan teljesít, úgy Ön a Vesta International Kft.-val szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet.

Ön – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Vesta International Kft. számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Vesta International Kft. költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Ön a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Vesta International Kft. adott okot.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Vesta International Kft.vel.

Ön közvetlenül a Vesta International Kft.-vel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a Vesta International Kft.től vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Vesta International Kft. csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ön részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Vesta International Kft. bizonyítani tudja, hogy a hiba oka Önnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ön által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha Ön a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

      1. Igényérvényesítési határidők

Fogyasztói szerződés esetén az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni.

A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik, illetve az elévülés újból kezdődik, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik a termékben.

    1. Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – az 5.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Önt azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Ön a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Vesta International Kft.) szemben gyakorolhatja.

A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Szavatossági igényeit az 1.1. pontban megjelölt elérhetőségeken keresztül jelentheti be, érvényesítheti.

  1. Jótállás

Hibás teljesítés esetén a Vesta International Kft. jótállásra köteles az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet rendelkezésének megfelelően.

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék Önnek való történő átadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést a Vesta International Kft. vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. (pl. 10.000 Ft eladási ár feletti háztartási gép).

A Vesta International Kft. jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

A jótállási jogokat kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló érvényesíthet.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Ön részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

  • szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a Vesta International Kft., vagy annak megbízottja végezte el, illetve, ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)

  • rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,

  • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,

  • elemi kár, természeti csapás okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén:

  • elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Vesta International Kft.-nek a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével az Önnek okozott érdeksérelmet.

  • ha a Vesta International Kft. a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, az Ügyfél érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha Önnek a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Vesta International Kft. költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Ha a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Vesta International Kft. nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és az Ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, az Ön érdekeit kímélve kell elvégezni. A Vesta International Kft.-nek törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A Vesta International Kft.-nek törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Vesta International Kft.-t terhelik.

Nem illeti meg azonban az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül a jótállásból fakadó jogok az 5.1 és az 5.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

A jótállás tehát nem érinti a jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.

Ha a felek között jogvita alakul ki, melyet békés úton rendezni nem tudnak, békéltető testületi eljárást kezdeményezhet, a 7.1.3. pontban feltüntettettek alapján.

Jótállási igényeit az 1.1. pontban meghatározott elérhetőségeken keresztül jelentheti be a Vesta International Kft. felé.

  1. Panaszkezelés

Tapasztalatát, észrevételeit, illetve panaszait kérjük, írja meg e-mailben, és küldje el nekünk. Minden észrevételre reagálunk, és minden olyan esetet, amikor a rendelést a mi vagy beszállítónk hibájából nem teljesítettük vagy rontottuk el, teljes rugalmassággal kezelünk a vásárló elégedettsége érdekében.

A termékkel vagy a Vesta International Kft. tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az 1.1. pontban megjelölt elérhetőségeken keresztül terjesztheti elő.

A Vesta International Kft. a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha Ön a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Vesta International Kft. a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz – vesz fel.

A Vesta International Kft. a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben átadni köteles, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

A Vesta International Kft. a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Vesta International Kft. az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Vesta International Kft. egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

A Vesta International Kft. a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a Vesta International Kft. az elutasítás indokáról tájékoztatja Önt.

    1. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Vesta International Kft. és Ön között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Vesta International Kft.-vel való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ön számára:

      1. Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál

Tájékoztatjuk, hogy az egyes központi hivatalok és költségvetési szervi formában működő minisztériumi háttérintézmények felülvizsgálatával összefüggő jogutódlásáról, valamint egyes közfeladatok átvételéről szóló 378/2016. (XII. 2.) Kormányrendelet értelmében a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával jogutódlással megszűnt.

Ha fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

Az NFH általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, valamint a másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el.

Emiatt a fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/.

Területileg Illetékes Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi felügyelősége:

BUDAPEST XIV. KERÜLETI JÁRÁS

Cím: 1145 Budapest, Pétervárad utca 11-17.

Telefonszám: +36 1 896 5762

E-mail: titkarsag@14kh.bfkh.gov.hu

      1. Vitarendezési eljárás az Európai Unió online vitarendezési platformján keresztül: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára.

 
A rendelet hatálya közvetlenül kiterjed az Unióban letelepedett, Magyarországon székhellyel rendelkező online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekben érintett kereskedőre, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online adásvételi vagy szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban fogyasztói jogvita merül fel. 

Határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén, uniós webáruházzal fennálló vitáját Magyarországon kizárólagosan a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület dönti el ingyenesen és gyorsan. 

Ahhoz, hogy az online vitarendezési platformot használni tudja, előzőleg regisztrálnia kell az Európai Bizottság rendszerében, ki kell töltenie egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldeni a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat.

      1. Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

Ha a Vesta International Kft. a panaszát elutasítja, úgy jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni. A békéltető testületi eljárása megindításának feltétele, hogy a Vesta International Kft.-vel közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a Vesta International Kft. és Ön között.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani.

Vesta International Kft. székhelye szerint illetékes Testület Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefon: 06-1-488-2131

Fax: 06-1-488-2186

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Békéltető Testületek elérhetősége: https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A Vesta International Kft.-t a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

      1. Bírósági eljárás kezdeményezése

Ön jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint. Amennyiben a fogyasztó nem fordul békéltető testülethez, vagy az eljárás nem vezetett eredményre, úgy a fogyasztónak a jogvita rendezése érdekében lehetősége van bírósághoz fordulni. A pert keresetlevéllel kell megindítani, amelyben az alábbi információkat kell feltüntetni:

  • az eljáró bíróságot;

  • a feleknek, valamint a felek képviselőinek nevét, lakóhelyét és perbeli állását;

  • az érvényesíteni kívánt jogot, az annak alapjául szolgáló tényeknek és azok bizonyítékainak előadásával;

  • azokat az adatokat, amelyekből a bíróság hatásköre és illetékessége megállapítható;

  • a bíróság döntésére irányuló határozott kérelmet.

A keresetlevélhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát, amelynek tartalmára bizonyítékként hivatkozik.

  1. A Webshop biztonsága

Vesta International Kft online áruházához az üzemeltető az Unas szolgáltatón keresztül közvetíti a hozzáférést. Az alkalmazott információs rendszerek biztonsági foka az általános feltételeknek megfelelő. Minden igyekezet ellenére előfordulhat, hogy valamelyik oldallal kapcsolatban probléma merül fel. Ha bármilyen problémát észlel a www.stevia.shop.hu honlap oldalán, kérjük jelezze a hibát az info@stevia.shop.hu e-mail címen.

A Webshop felhasználói nem sérthetik meg, illetve nem kísérelhetik meg megsérteni a Webshop biztonságát, ideértve különösen:

  1. hozzáférés a nem a felhasználó számára szánt adatokhoz vagy bejelentkezés egy olyan szerverre vagy azonosítóra, amelyre a felhasználó nem jogosult;

  2. megkísérelni a rendszer vagy a hálózat sebezhetőségének vizsgálatát, kémlelését vagy tesztelését, vagy megfelelő felhatalmazás nélkül megsérteni a rendszer biztonságát vagy jogosultság-ellenőrző intézkedéseit;

  3. kísérlet bármely felhasználó, host vagy hálózat számára nyújtott szolgáltatásokba való beleavatkozásba/azok megzavarásába, a teljesség igénye nélkül ideértve a következőket:
    vírus elhelyezése a honlapon, a honlap “túlterhelése” [overloading], “elárasztása” [flooding], “spam”-melése, levelekkel való “bombázása” [mailbombing] vagy “összeomlasztása” [crashing];

  4. nem kívánt e-mail-ek küldése, ideértve termékek vagy szolgáltatások propagálását és/vagy hirdetését; vagy

  5. bármely TCP/IP-csomag fejezetének vagy a fejezetben lévő információ bármely részének meghamisítása bármiféle e-mail vagy hírcsoport postázása során.

  6. A rendszer vagy a hálózat biztonságának megsértése polgári vagy büntetőjogi konzekvenciákat vonhat maga után. Ön beleegyezik abba, hogy nem használ semmilyen olyan eszközt, szoftvert vagy eljárást, amellyel megzavarja vagy megkísérli megzavarni ennek a honlapnak a rendeltetésszerű működését vagy bármely, az e honlapon folytatandó tevékenységet.

  1. A felelősség kizárása

A Vesta International Kft online áruházát üzemeltető Vesta International Kft nem vállal semmilyen felelősséget a Webshop felületén harmadik féltől beszerzett/szolgáltatott információkkal, tartalmakkal, termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban. A Webshop használatával Ön elismeri, hogy azt csak és kizárólag saját felelősségére teszi.

Nem vállal semmilyen felelősséget az Ön számítógépén vagy egyéb vonatkozásban keletkezett/elszenvedett károkért a honlap használatával kapcsolatban.

Kizár minden felelősséget, amely a honlap tartalmának letöltéséből, esetleges hibájából, illetve az Ön számítógépén futó programmal való összeegyeztethetetlenségből vagy bármely internetes vírus miatt következik be.

A Webshopot üzemeltető Vesta International Kft. nem garantálja, hogy a honlaphoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz.

Kifejezetten kizárja a honlap, illetve az ott elérhető információk, dokumentációk vagy más írott anyagok hozzáféréséből, illetve azok közvetett vagy közvetlen felhasználásából, a honlap használatra alkalmatlan állapotából vagy a nem megfelelő működésből, hiányosságból, esetleges üzemzavarból vagy félreérhetőségből eredő károkért és/vagy veszteségért való felelősséget.

  1. A szolgáltatás karbantartása

A Vesta International Kft. jogosult a Webshop karbantartása érdekében a szolgáltatást szüneteltetni minden előzetes tájékoztatás vagy értesítés nélkül.

A Webshop bármely felhasználója tudomásul veszi, hogy a folyamatos üzemeltetés kivételesesetekben az előzetes tudta és szándéka ellenére is megszakadhat. Ilyenkor a Vesta International Kft. mindent megtesz annak érdekében, hogy a szolgáltatás mielőbb újra elérhető legyen, de időbeli garanciát nem vállal a helyreállítás tekintetében. A az interneten az adattovábbítás, illetve annak sebessége számos tényező függvénye, mellyel a felhasználó tisztában van. A Vesta International Kft mindent megtesz a gyors adatcsere érdekében, de nem vállal garanciát az információ késéséért vagy esetleges elvesztéséért.

  1. Módosítások

A Vesta International Kft. jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a vásárlók, felhasználók Webshop felületén történő előzetes tájékoztatás mellett, egyoldalúan is módosítani, melyben meghatározza a hatálybalépés dátumát. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Webshop első használata alkalmával válnak hatályossá Önnel szemben – kivéve, ha Ön a módosítások ellen tiltakozik -, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni. Amennyiben nem fogadja el az ÁSZF rendelkezéseit vagy annak bármely módosítását, úgy nem jogosult a Weboldal használatára, megrendelés leadására.

Az Általános szerződési feltételek tartalma a számítógépen az egér segítségével kijelölhető, mely lehetővé teszi az igénybe vevő számára, hogy tárolja és előhívja azt.